martes, 12 de mayo de 2020

SORPRESA!!!

DIMARTS 13 DE MAIG

Bon dia!!! Ahir vaig prometre que avui tindríeu una súper sorpresa al bloc! Per realitzar l’activitat de fer d’homes/dones del temps, vaig recomanar mirar un vídeo i fixar-vos en la secció del temps del telenotícies. Na Flora González, presentadora de la secció del temps de Tele5 i experta en la predicció del temps, ens ha fet un vídeo especialment per a nosaltres des del plató.

Clica al següent enllaç:
Ver las imágenes de origen






8 comentarios:

  1. Hola Carolina!!! no me lo esperaba!!!! me ha gustado muchooo!!!!

    ResponderEliminar
  2. Hola Carolina a sido una super sorpresa me ha gustado mucho

    ResponderEliminar
  3. Hola Carolina. Me ha gustado muchisimo¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  4. Hola Carolina som en Xavi. Me va agradar molt la sorpresa!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Hola Carolina,soy Rubén, la sorpresa ha estado muy chula y me ha gustado mucho. Gracias.

    ResponderEliminar
  6. Hola Carolina soc en Yeray, m'ha agradat molt la sorpresa, no m'ho esperava!!!!!!.

    ResponderEliminar
  7. Quina il·lusió que us hagi agradat tant la sorpresa! Tinc moltes ganes de veure les vostres activitats! Hem tingut molta sort de poder comptar amb l'ajuda de na Flora!

    ResponderEliminar
  8. me ha encantado la sorpresa a sido genial. por cierto soy del equipo de la lluvia

    ResponderEliminar